fredag 13 november 2009

Fredag den 13:e

VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG och mitt första kvicka inlägg, en tjuvstart eftersom jag inte har fyllt den med bilder än. Det kommer det kommer!!!

Är det en turdag eller är det något annat...!?!



Luktärten står i blom utanför min dörr med snö på sin lilla krona, dags att plocka en sista bukett innan fru vinter tar den med sig...

För när man öppnar dörren här, så möts man av ett blygsamt snötäcke likt florsocker som pudrat över den kalla marken, vilket iallafall gör luften frisk och fräsch.
Jag ska ut och sno mig en riktig nypa av den härliga luften. Hoppas att alla ni har det härligt idag fredagen den 13:e och allt, köp en lott eller två! ett kvickt första inlägg, ska fixa mer med bloggen när tid finnes... Kul att du kom hit

Med vänlig hälsning C

2 kommentarer:

Shabbycharm sa...

Hei Caroline og velkommen tilbake.
ble så glad da jeg så du var tilbake i blogglandet.
Hadde akkurat funnet deg da du tok en laaaaaaang pause;O)
Håper alt er bra med deg og dine. venter med spenning på dine innlegg , håper ikke du tar bort bildene fra den forrige blogg din,var ofte innom å så på de vakre bildene dine.
ha en kanonfin helg.
klem bella

Madame Petite sa...

Tjenixen vännen!

Vad roligt att se dig här i bloggvärlden igen!!! Tjohej... super kul! :)
Ser fram emot dina inlägg och härliga ord... ska bli ett nöje att följa dig!

Kram o puss från Jenny