lördag 14 november 2009

ODD MOLLY väcker känslor


Nu ska jag visa vad som snurrar i mitt huvud, Odd Molly...Har gjort det igen.
Deras vinter kollektion har så mycket snygga saker att jag snyftar!
Denna puderfärgade tunika gick rakt in mitt hjärta likaså underklänningen som man bara inte kan leva utan. Därför så tänkte jag visa några favoriter här...

Denna velour dress i färgen almost black (brun) ihop med den fina underkjolen gör en ju bara lycklig.

Denna då, hur gosig som helst att krypa upp i soffan med en kulen kväll. Tänk att något så fint ska värma en när man är på skrutthumör som man är vissa kvällar.

Ska man gå på fest en annan kväll så dansar man gärna runt med den här klänningen o slår klackarna i taket, men då måste man även ha dessa...;-)

Den här lilla sötnosen vill man bara äta upp, ser ut som en god tårtbit.

Den blir nog fin ihop med...

En till bara som jag suktar efter... kittet är så härligt bohemiskt & lunka runt i!

En till bara....

Den här är ju så go, vilka grejer dom spottar ut.... Dags o shoppa innan allt tar slut. Spoiler dressarna är eftersökta med blås lampor. Av dom finns det lika färger (brunt, puderrosa, beige, blå, vinrödrosa) i linnen o ursöta boxertrosor som man vill hoppa in i.

Jag gillar dom bruna, rosa o beiga bäst. Vill ha linne, boxertrosa o underklänning i alla dessa tre färger. Vad blir summan då... O sen allt det andra... ;-) hmm. Får önskas nåt i julklapp kanske. Dyrt nöje man har, hehe. Jag blir så trött på mig själv. Håller ni inte med, att ha-begäret har startat...

Fler ursnygga saker finns att glutta på, www.oddmolly.com
Trevlig kväll från mig

2 kommentarer:

Shabbycharm sa...

Odd molly är bare et must...
vackra kläder.
kram bella

gustavianvintage.se sa...

Hej,
Så kul att du hittade till min blogg.
Jag såg en snutt av linnet du köpt av mig.
Kul att du gillar det . Jättefint att ha som löpare på bordet.

Min webbshop har fått stå åt sidan lite för alla kunder som lämnat in målningsobjekt.
De vill ha fint innan jul. Jag hinner inte skapa då och så flytten, men ska försöka lägga på ett kol.
Ibland önskar jag att dygnet hade dubbllt så många timmar.

Kaninerna med kläderna din mor sytt är ju bara helt bedårande.