söndag 15 november 2009

Tapet dilemma:::

Hej!
Sitter här om något fyrkantig i huvudet. Fick inte sova många timmar i natt. Vår lilla dotter fick fnatt klockan 02 o tyckte att vi skulle sjunga, gosa o prata. Sen va det snorigt o jobbigt att sova med nappen i munnen, så då skrek hon o höll på o terrorisera oss till klockan blev 05. Det va ganska jobbigt. Så nu är man i någon slags dvala, på detta så ringer mannens väckarklocka runt 07, han skulle jobba på söndag som han aldrig gör annars.
Det är tröttmössa idag, medans det småduggar regn utanför. Nu sitter jag o letar tapeter till hennes lekrum, som vi ska fixa innan detta året är slut.

Jag letar febrilt efter tapeter med blekta rosor eller liknande. Laura ashley är lite det jag söker. Så varför inte åka till den butiken i stockholm... Jag bor en bra bit därifrån o tänkte att jag skulle hitta på annat håll helt enkelt.
Så vad hittar jag då om inte denna urvackra tapet från Anna Dove

Kostar "bara" 5550 kr per rulle.

Behöver "tapet tips"... Det är svårt att leta om man inte vet namn på alla tapetsorter som har det man söker, märker jag.
Kram

1 kommentar:

hemma hos lilla mej sa...

Gokväll visst är dom goa våra små änglar.Märkligt när mannen skulle upp och allting.Jaman går ju som en zombie om man inte får sova.Vilka underbara tapeter du visar.Har börjat följa din blogg.Tycke den var underbart vacker-Ha en skön kväll och en bra start på nya veckan kramizar~~~~~RITA~~~~