måndag 1 februari 2010

ODD MOLLY- retar gallfeber på mig!!!!!

Hej!

Här sitter jag och är uppretad så blodet kokar... ;-) Just när man tror att man är mättad på kläder så gör dom så här mot mig igen... Jag som älskade 2009 vinter o höst kollektionen Y.

Här sitter jag alltså olyckligt kär i dessa nya plagg... Medans ha-begäret står brevid och hånflinar åt mig, drar sitt långa pekfinger mot det andra och "visk sjunger" i mitt öra; - ha ha ha ha ha haaaaaaa, pilutta dig pilutta dig!


Vill ha dessa allihopa!!! Förstå, att jag är olyckligt kär, det är så man smäller av. Kolla bara på kappan, den är to die for. Älskar deras velour klänningar, dom kan man bo i. Lika mysigt o mysa runt i som att va fin i. Underklänningarna är så sköna att man tar dom för givet, måste ha fler... den stickade tröjan har så vackra färger... Och nätta volanger på blusar som smiter åt, inte dumt!!!

Ha nu en alldeles bra dag. Själv ska jag fortsätta sukta på dessa...hmmm...

Y Lång Kram Y

8 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej!!

wow. sååå fina kläder.älskar detta märke men min figur tillåter mig inte dessa kläder än....hihihihii....men snart så hoppas jag.

Kram Nilla

hemma hos lilla mej sa...

Oj här var det visst KÄLEK vid första ögomkastet.Ja vii ha alla ,Vad snygga,läckra och coola.Undra om man ska flörta lite med Älsklingen "blink blink" :Ha en härlig kväll med din nya HIhi.Varmkram Rita ♥

Madame Petite sa...

Ja åh och fy... kappan var verkligen tok läcker! Livsfarligt att kolla på deras grejer, man blir ju alldeles förstörd av begär!

Men säljer man allt man har och äger i garderoben kanske man kan få hem en kappa från Molly till våren. Kan bli något bart inunder bara... :) men vad gör det...

Kramar kramar kramar!

Pingla sa...

Ja, de är underbara allihop, speciellt kappan. Det värsta är att om man köper en så köper man raskt en till sen är man nere i mollyträsket.

Från en som simmar djuuupt där.

Anonym sa...

Kappan är verkligen en läckerbomb!

Det sorgliga är att den nog gör plånboken riktigt tunn med......

Ja, ibland önskar man att man inte var så snabb att klicka på datorn och få syn på en det ena än det andra.

Velorklänningen har jag försökt få tag på men de verkar vara slut nästan överallt, suck!

Kram Lena

LOPPISLIV sa...

Godmorgon Caroline! Jaaa de är så fina, älskar Odd Molly, har suktat länge efter dessa plagg, och nu...äntligen har jag köpt min första tunika, från förra årets kollektion. Den är sååå fin....Fy rackarn så dyrt men ack så vackert :-)

Supersnygga betong ljustakar!! Ha en fin dag. Kraaaaaam Paula

Karin sa...

Odd Molly har bare så mye fint. Har handlet endel klær fra Odd Molly på www.ebay.com Har du litt tid å følge med kan en gjøre mange gode kjøp. Lykke til :-)

Vintage sa...

Håller med dig,blir bara underbarare och underbarare säsong efter säsong!! Kramar Susanne