torsdag 9 januari 2014

Ny start 2014!



God fortsättning på er!
Städar saktmodigt bort julen och fotar med min nya telefon, som gör det enklare att blogga. 



Längtar utan tvekan till våren nu. Det sägs att det ska bli kallt till helgen med snöfall. Kommer bli kul för barnen med snö men detta vinter väder som varit hitills har fått mig att bara längta till våren och trädgårdspysslande. Längtar till o få se alla tulpan och krokus lökar i blom som jag grävde ner i höstas.   





Visst är vintern vacker då den är vit men nu skänker hopp om våren lite glädje i grådasket, eller hur...

Tack för alla hälsningar, det är fantastiskt att ni lämnar minnen av er och lyser upp trots att jag inte gjort några nya poster på länge! Stort tack för uppmuntran och att ni  återkommer, det glädjer verkligen!!!

Fick en fråga om franska sängen, den är från Frejas boning. 

6 kommentarer:

Maria sa...

God fortsättning på dig. Ja vi får väl se om snön kommer. Det är ju trots allt vinter även om jag undrar ibland.
Ha de gott nu från Maria

Lallbacken sa...

Hej caroline och god fortsättning.
Jag håller med dig om att våren kan komma nu.
*Vilken fin hylla du har över den helt underbara soffan i köket!!! En sån vill jag också ha :)
Ha det bra
Mia

Monica fra Koseleg sa...

Godt Nytt År!
Eg har vore ute i hagen og tatt bilete av nyutsprungne blomster i dag-Fantastisk!
Mvh Monica

Våglyckan sa...

God fortsättning!
Underbart vackra bilder!!!
Vad har du för telefon som blir så bra bilder med? Jag tar med min vanliga kamera men märkt att jag inte är lika stadig på handen längre och det tenderar att bli suddigt här och var (stativet blir så stort projekt...) Sedan tycker jag om att kunna "göra om" bilderna i instagram etc då vår, milt sagt, antika dator inte rymmer fina bildred.program.
Ha en fin dag!
/Maria

Anonym sa...

Hej Caroline!
Underbara bilder - helt i min smak!
Glad att jag hittade hit. :)

(Fungerar din mejladress?
Jag har försökt, men det funkade inte.)

Vänliga hälsningar, Ingela
'Fridhemspinglan'

Anonym sa...

Caroline!
Din mejladress verkar inte fungera?

mvh, Ingela
(Örebro)